javascript - TypeError: Cannot read property 'match' of undefined at Object.j [as render] (angular-datatables.min.js:6) -


i using angular-datatables.min.js datatable , facing error, tried lot not able resolve. can 1 please me on this?

app.controller('dailytasklistcontroller', ['$scope', '$http', 'dtoptionsbuilder', 'dtcolumnbuilder', function dailytasklistcontroller($scope, $http, dtoptionsbuilder, dtcolumnbuilder){      $scope.dtoptions = dtoptionsbuilder.newoptions()         .withoption('ajax', {               url: 'dailytask/getmorerecord',              type: 'get',               datasrc: 'data'             })           .withoption('processing', true)         .withoption('serverside', true)         .withpaginationtype('full_numbers');      $scope.dtcolumns = [         dtcolumnbuilder.newcolumn('id'),         dtcolumnbuilder.newcolumn('firstname'),         dtcolumnbuilder.newcolumn('lastname')     ];     }]); 

and table in have used it,

<table  datatable="ng" dt-options="dtoptions" dt-columns="dtcolumns" class="table table-bordered table-striped row-border hover"> 

js files have used in same sequence

<script src="${bowerresouceurl}jquery-ui/jquery-ui.min.js" type="text/javascript"></script>   <link href="${bowerresouceurl}datatables/media/css/jquery.datatables.css" rel="stylesheet" type="text/css" />  <script src="${bowerresouceurl}angular/angular.min.js"></script>  <script src="${bowerresouceurl}angular-ui-router/release/angular-ui-router.min.js"></script> <script src="${bowerresouceurl}angular-animate/angular-animate.min.js"></script>  <script src="${bowerresouceurl}angular-datatables/dist/angular-datatables.min.js"></script>   

if using .withoption('ajax') may not use datatable="ng" datatable in table tag.


Comments

Popular posts from this blog

dns - How To Use Custom Nameserver On Free Cloudflare? -

python - Pygame screen.blit not working -

c# - Web API response xml language -